Synergy Health biedt haar klanten online inzicht in afname

online management rapportages


vraag Synergy Health: hoe kan ik de schriftelijke
maandelijkse rapportage naar onze klanten toe
verbeteren?

antwoord 10Thij: met een online portal
(www.lingrip.nl) hebben de klanten dírect inzicht in
de geleverde diensten en kunnen ze hun eigen
rapportage samenstellen.

Voor haar opdrachtgevers en medewerkers biedt Synergy Health een internet portal aan waarop de klant zelf rapportages kan maken over de verwerkte textiel. Synergy Health bespaart hiermee op de maandelijkse druk- en verzendkosten voor de rapportages en biedt haar klanten in de zorg de mogelijkheid direct online eigen rapportages samen te stellen.

Goede managementinformatie levert besparing op textielkosten

Hierdoor krijgt óók de klant van Synergy Health nauwkeurig inzicht wat er per nacht per afdeling wordt gebruikt aan textiel, waarbij deze gegevens worden gebruikt om het totale textielgebruik terug te dringen. De klanten besparen hierdoor ook op de textielkosten. Kijk hier voor een voorbeeldcase.

opdrachtgever
Synergy Health
www.lips-textielservice.nl

Synergy Health is dé landelijke dienstverlener voor textielverzorging. Het bedrijf is volledig gespecialiseerd in full-service dienstverlening voor de intra- en extramurale gezondheidszorg en garandeert een effectieve en efficiënte textielverzorging.

> Referenties<

  • Zij gebruiken Adelia Studio

    Enkele voorbeelden uit de meer dan 1500 bedrijven die Adelia Studio gebruiken: Apollo Vredestein Atos Origin Bol.com Casino IBM Danone Mittal Steel Goossens Wonen & Slapen Societe Generale